Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tummen upp!

Kategori: Allmänt

Mötet på Mästerlivs gick mycket bra! Ska provjobba tre gånger och sen ska chefen se om jag är duktig nog för att få ett extraarbete i affären. Så imorgon, på tisdag och på onsdag ska jag jobba 2-3 timmar och prova på allt möjligt. Tror nog jag kommer klara det bra :) För tillfället innebär tjänsten jag kommer att få varannan lördag mellan 7 och 14 tror jag det var. Då lönen ligger på 94 kr och lördagar och söndagar innebär 100 % OB jobbar jag mer än gärna lördagar! Jag får också rycka in vid sjukdom och på lov och helger. Låter lovande :)

Hade bara Engelska idag. Ingen spännande lektion direkt. Något som var mer spännande var att det började snöa! Jag älskar snö! Och snön la sig idag. Underbart :) Tror jag ska ta mig en promenad imorgon innan skolan. Har bara en lektion imorgon då en del av klassen har matteprov. Tacka vet jag att jag hoppade av :p

Mina planer inför helgen är för tillfället:
- Bio på fredag med Sandra, Marika och Jenny
- Plugga Internationell ekonomi på lördag
- Jobba lördag kväll
- Eventuellt jobba på Södertorp på söndag

Sen får vi se vad som händer :)

Nu ska jag hoppa ner i sängen med en kanelbulle, som mamma bakat idag, och titta på Efterlyst och Insider.

JÄVLA BILDUPPLADDNING SOM ALLTID SKA FUCKA SIG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: