Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

You got it bad.

Kategori: Allmänt

gårdagen blev en riktigt lyckad dag! jag tog mig en sovmorgon. bland annat för att hinna skriva klart specialidrotten så att jag inte skulle behöva sitta med den på kvällen. det var verkligen på gränsen att jag hann. kom till skolan och vad är det första jag får höra? Jo "Vi tar en öl efter skolan! Ska du med sara?" haha jag gillar min klass. så efter skolan gick jag, benji, stephi, måsen, jenny, izzi och annika till Yamato. För min, måsen, izzi och jennys del blev det buffe och en öl. och sen en öl till, och en till och ytterliggare en. haha när klockan var sex var jag och stephi lagom lulliga haha och då var det dags för mig att cykla hem. tog mig hem och hoppade in i duschen och fixade mig sen tog jag bussen upp till stan där jag mötte jenny, sandra och marika. tog en fika innan vi sprang in på bion. Vi såg Die Welle. En riktigt bra film, rekommenderar den starkt! efter bion gick vi mot Lilla Torg och hoppade in på Yamato. Kändes sjukt skumt att sitta där helt nykter när alla andra va rånitade haha. Men kul var det ändå. Träffade massa möjliga och omöjliga människor :D Vi ett begav jag, sandra och marika oss hem. När jag kom hem satt min bror och hans kompisar och förkrökade här hemma. Och hans vänner snackade i ett! haha
somnade runt två.

idag vaknade jag runt elva och släpade mig upp ur sängen och gav min lille kissemis mat. nu sitter jag och försöker hitta någon låt vi kan ha på juluppvisningen.. inte det lättaste men tror nog jag har hittat en nu: Do They Know It's Christmas av Band Aid. Det får funka :)

Får väl ta och börja fixa mig nu. Ska köra morfar vid halv tre och sen blir det jobb.

AUFFI

Kommentarer


Kommentera inlägget här: