Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Writing test.

Kategori: Allmänt

Tisdag är egentligen min lediga dag men ack nä. Vår lärare har lagt en engelskprov 8.15.. Inte alls roligt. Och med tanke på att jag somnade vid halv två igår var det inte helt enkelt att ta sig upp imorse. men lyckades släpa mig upp i mörkrets malmö och cyklade iväg till skolan. provet gick inte alltför bra. Blir nog ett G men det nöjer jag mig med. Efter provet satt jag kvar och snackade lite med girlsen för att sedan möta upp Malin och ta en fika på Espresso. Skrattade som aldrig förr haha
Cyklade hemåt vid tolvtiden och nu sitter jag här. Har skrivit in mina dagar jag kört bil till tjejernas träning så att jag kan lämna in det imorgon. Om tio minuter börjar vår tvättid och som vanligt är det jag som kör igång det hela.. hade egentligen bara velat lägga mig i soffan med min bok, men får släpa ner tvätten och sen lägga mig i soffan.

Ikväll blir det förmodligen film igen. sandra och jag hyrde tre filmer igår, Meet The Spartans, Hancock och Barnhemmet. Ikväll blir det Barnhemmet om jag och Sandra vågar det vill säga haha.

Nu är du nöjd kan jag tänka mig. Det var den sista droppen, även för min del. Jag tolererar inte att någon behandlar mina vänner på det sättet. Det kommer dröja väldigt länge, riktigt länge, innan du får höra något från mig igen. Ännu en borta?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: