Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

skolk eller vafan du vill kalla det

Kategori: Allmänt

jaja sara skolkade INTE idag! hon va sjukanmäld :D jaadå, sara är en stor flicka nu som får sjukanmäla sig själv :) tufft eller hur? det blev en runda på stan med mina älsklingar alex och therese. jag storsatsade idag och köpte skor, jeans och två tröjor :) måste dränka mina sorger... ;( shoppning funkar alltid. blev en fika på EH också. sen begav vi oss tillbaka till skolan och gick på vår enda lektion idag, historia. vi kollade en jätteskojig film. EY! hahaha

nä om jag kanske borde skriva in på mig på körskolan? jaa, ska be bror min följa med mig någon dag :) börjar slacka lite. orkar inte ta tag i ännu mer faktiskt. skolan, småtjejernas träning och planeringen inför föreningens uppvisningen räcker som stressmoment, men vill faktiskt ha mitt lilla körkort innan sommaren så får ta tag i detta nu. :)

nä nu ska jag försöka börja planera min sommar lite hade jag tänkt. ska kolla jobb sen försöka komma på vad som kan tänkas hända. får se när vi har huset i Ljunghusen i sommar. vill åka på någon roadtrip också. får försöka skrapa ihop några människor som känner att dom vill dra iväg och festa och ha allmänt kul. (dock kommer inget slå österrike ;))

nää nu borde jag sätta mig och plugga inför mitt historieprov imorgon, ska bara boka soltid först (A) det tycker jag att jag förtjänar.

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Här hittar du en som är sugen på roadtrip! :D

    2008-02-28 | 22:07:10
  • Sara säger:

    häärligt! :D

    2008-02-29 | 17:14:08
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se

Kommentera inlägget här: