Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

två dagar..

Kategori: Allmänt

..sen vi återvände från wildschönau och det känns fortfarande inte bättre. det som dock känns lite bättre är att man får träffa alla igen på torsdag och fredag :) men usch vad det är jobbigt att vara hemma. det är en tryckt jobbig stämning här som jag inte orkar med. kan inte folk bara vara lite glada och se till det positiva i livet? hitta på saker, sitt inte bara på din jävla röv och tyck synd om dig själv.

fest med österrikarna på fredag. ska bli riktigt kul! looking forward to it so much!
lördag är det jennys 18-årsfest. maskerad och jag och måns ska vara skidåkare. fan, då kommer man bara sakna allt ännu mer.. jaja det blir säkert kul. jag och alex har ett litet mission ju ;)

nu är det bestämt, Lingvallen med min kära gymnaster den 9-11 maj. då beger jag och catti oss med ca 12 glada och förhoppningsvis lugna gymnaster till Skälderviken för att träna satan. detta året är det inget latande utan träning på hög nivå! längtar faktiskt dit. älskar Lingvallen, det är så mysigt.. många trevliga minnen därifrån :)

nä om jag kanske ska ta och äta lite frukost och läsa tidningen så man blir lite uppdaterad.

TSCHÜS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: