Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Wildschönau -08

Kategori: Allmänt

världens jävla bästa fittresa! den slår allt får jag faktiskt säga. helt underbart har jag haft det. börjar nästan gråta bara tanken på att jag sitter hemma i malmö helt själv, utan mitt älskade "gang". inget slår "det bästa gänget på HAFLINGER HOF!" aaarh får panik. tänk att det måste gå ett helt jävla år tills nästa gång. det går bara inte..
allt va så jävla sjukt härligt! har pratat med tove i tele fyra gånger idag redan. helt sjukt. fan fan fan!

nu är man alltså tillbaka i den svettstan där alla bara är så jävla fittiga. för fan! hatar det! sara är på krigsstigen kan jag ju säga. det funkar inte för mig längre att alla ska vara så jävla fittigt negativa. nä för fan, slut på det!

wildschönau 2008

Kommentarer


Kommentera inlägget här: