Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

14,1 cm längre ner på sidan

Kategori: Allmänt

ja det är nog inte många som fattar :p men har man sett Ladies night så gör man haha. och den såg jag igår kväll :p den är faktisk en skojfrisk liten film. eller jag film och film. de har filmat framträdandet. ja jag låg där i min säng igår och sjöng med och skrattade för mig själv.
körde en runda med frall igår. fanns inget att roligt att göra! vi stannade på willys i limhamn haha.

fyllo - "tjejer, gör mig en tjänst och ring polisen! asså jag är själv polis men jag kan inte hitta hem"
hahaha jaa så kan det gå.

idag jobbade jag till halv tolv. tänkte köra och hämta ut mitt körkort men självklart har dom lunchstängt i TVÅ TIMMAR! vafan är det för jävla post?! fick fededamp och slog sönder deras dörr. oops
körde vidare till triangeln och lämnade pengar på pressbyrån. snackade lite med jenna en stund också :) nu sitter jag här hemma och har ätit lunch. tänkte ta en powernap och sen cykla iväg coh träna.

AUF WIDERSEHEN

Kommentarer

  • Herr Belfrage säger:

    Samma fyllo insisterade på att få följa med oss och spela minigolf igår! riktigt läskigt.

    2008-07-23 | 13:00:59
    Bloggadress: http://baronbelfrage.blogspot.com

Kommentera inlägget här: