Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

and now you're going away

Kategori: Allmänt

kämpigt att ta sig ur sängen imorse. börjar bli lite trött på att gå upp halv 7 fyra gången i veckan men snart är det över. 14 dagar kvar bara. längtar tills det är löning. har ett stort behov av att shoppa! eller nja kanske mer bara känna att jag har pengar. ska ut och festa med mina partypinglor :)
jobbade till tolv idag sen bar det av till biblioteket. lånade två nya böcker, Exit och Vinterkrigets barn. har blivit en riktigt bokmal haha. har redan läst fyra böcker denna sommaren. ja man blir allt lite nördig när man har så mycket tid över.
efter biblioteket cyklade jag till Träningsvärket, förnyade mitt träningskort. känns skönt att komma igång igen.
försöker ta några promenade på kvällarna också. allt motion är bra som det så fint heter :p
nä nu ska jag börja läsa min bok!

AUF WIDERSEHEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: