Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

but now it's time to go

Kategori: Allmänt

när är det dags för mig att lära mig? förstår inte hur jag inte kan göra och vara såhär ibland. det är precis som om det bara slår till. blir så trött på mig själv. vill bara hoppa över några år. växa upp och lämna allt bakom mig. självklart formar allt som händer en, sitt liv men vissa saker kan man vara utan. på ett sätt kan jag tycka att det är skönt nu när skolan ska sätta igång. då blir det fokus på skolan och tjejerna. måste lägga ner mycket mer tid och planering på det. funderar på om de bästa är att klippa banden med vissa..något jag får tänka vidare på.

nä usch och fy. sista veckan på jobb nu. sjukt skönt! sen ska jag flytta ner till Ljunghusen tror jag. jag behöver det lugnet, måste ju vila upp mig inför detta sista året av skola. eller ja sista lär det inte bli. funderar på att läsa idrottsvetenskap sen. kan nog bli bra. frågan är om jag ska stanna kvar i malmö eller bege mig till något annat ställe. vi får se helt enkelt. tänkte iaf gå och prata med syon direkt när skolan börja. eller ja jag kommer ju inte störta in på hennes kontor så fort dörrarna till skolan öppnats.

nä ska packa upp glas tydligen. CIAO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: