Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

det blir aldrig som man tänkt sig

Kategori: Allmänt

hahaha nää verkligen inte! denna helgen har varit allmänt spacead. i fredags blev det stranden med måsen, alex, måns, annika och filip. mycket sol va det inte men trevligt hade vi ändå. vid två tre begav vi oss hem. jag tog en dusch och vilade en stund. fixade dricka inför kvällen också. tacka vet jag min favoritdriver! haha
hann med att köra enn runda innan jag började fixa mig inför kvällen partaj. på väg till bussen ringer malin mig och frågar om jag vill med henne och jacob ut senare. självklart vill jag det! bestämde att vi skulle mötas i stan vid tolv. tog bussen hem till william där måns, johanna, therese och benji redan va. vi satte igång och festade. måns och jag tog oss en svängom på dansgolvet HAHA! det va kul det :p hoppade på williams studsmatta. det slutade ju tragiskt för min del. mina byxor sprack! hahah jaja hade som tur va ett långt linne så det såg man inte. tog bussen upp till stan och mötte malin och jacob. kom självklart på att jag glömt min mobil men den lyckades jag få körd till mig (A) TACK!
inne på Hipp va det riktigt kul! träffade allt möjligt folk. en riktigt toppenkväll. dock avslutades kvällen på ett minst sagt konstigt sätt haha.
blev bo01 med måns, jacob och malin på lördagen. riktigt underbart! gjorde inget speciellt på kvällen. däckade runt elva :p blev dock väckt vid halv 4 igen............ :p
på söndagen åkte jag och måns upp till stan. va egentligen tänkt att vi skulle till stranden men molnen flög fram över himlen så blev stan istället. gick runt och lullade och sen åt vi :) fick vår efterlängtade glas! haha
stack hem och vilade en stund. blev ju inte sådär mycket sömn denna helgen :p
på eftermiddagen firade vi min kusin hos henne. trevligt att träffa släkten :)

nää nu skriker mamma att maten är färdig
AUF WIDERSEHEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: