Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

keep her alert

Kategori: Allmänt

i onsdags va det självklart jobb. dock inte så mycket. morfar bjöd på lunch på Pims krog, i samma hur som mitt jobb :) gott och trevligt :) vid två cyklade jag in till stan och mötte alex på Espresso på Davidshall. Måsen gjorde oss sällskap efter en stund. vi tog en fika och snackade en massa :) väldigt mysigt och välbehövligt.
körde en runda med mamma. det gick bra, känner mig säkert på allt faktiskt.
vid halv nio mötte jag upp jessica och malin. gick till snabbt och gott där malin åt pommes och mos haha. sen tog vi oss en runda. hamnade på slottet där vi satt och snackade hur länge som helst.

igår va det riktigt fint väder! och jag ville verkligen inte missa en dag på stranden. självklart lät min chef mig gå vid halv tolv tiden :) träffade upp therese, ivana, måsen, sara och annika vid T-bryggan. månsiboy och eggiboy kom dit senare :) badade flera gånger :D måns och jag simmade till och med ut till flotten. låg på stranden till halv fyra sen cyklade jag hem och duschade och sov en stund (a) mötte upp charlie och tove vid bussen. vi halvsprang till ettans buss som som tur var va lite försenad så vi hann med. måns mötte oss vid bussen och så gick vi och hämtade vår mat. gick hem till måns och satte oss på hans altan och åt och snackade. riktigt trevligt och kul! haha tittade på Date Movie också sen tog jag med mina små barn hem och bäddade ner dem för natten.

charlie och tove ligger fortfarande och sussar medan jag sitter här och halvsover :p idag blir det stranden igen. ska möta upp alex vid halv tolv ungefär.
ikväll blir det fest med min älsklingsjane! :D
AUF WIDERSEHEN

Kommentarer

  • Alex säger:

    Jag älskar dig :D

    2008-07-04 | 23:40:08
  • Sara säger:

    älskar dig också hjärtat! :)

    2008-07-05 | 20:41:12
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: