Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

ledig

Kategori: Allmänt

nu är det redan fredag, känns som om veckan bara har flugit förbi. dock skönt att det är fredag så att jag kunde få sova ut. det behövde jag verkligen! vaknade för drygt en timme sen. nu kommer säkert folk reagera på att jag gick upp tio och sa att jag sovit ut, men nu är det som så här. för det första somnade jag elva, halv tolv igår, inte så sent alltså. och för det andra är jag van vid att gå upp halv 7 så 10 är läääänge för mig :p

igår somnade jag efter jobb och vaknade efter en timme. ringde frall och bestämde att vi skulle köra ner till brofästet. kajsa hängde också med på det. och snäll som jag är hämtade jag kajsa på södervärn och körde hem till henne så att hon kunde laga lite mat. vid sju hämtade vi upp frall som va helt till sig att jag fått körkort och tog 55 bilder haha gulligt ;)
körde ner till brofästet och gick ut och satte oss på en cementklump och satt och snackade och snackade och snackade ännu mer. väldigt mysigt :) vid åtta, halv nio körde vi tillbaka. först tankade vi (första gången jag tankade själv ;) haha) sen lämnade vi av kajsa och sen frall. sen hämtade jag upp kajsa igen och lämnade henne hos hennes syster :p sen körde jag hem och kollade på film, Girls just wanna have fun, den va faktiskt lite småbra :) sen däckade jag.

idag ska jag bege mig till gymmet och träna en stund. sen ska jag nog tvätta bilen. har fått ett ryck att jag måste göra det. nästan som en tvångstanke :p ikväll ska jag leka med kajsa :) ska laga lite middag och chilla. jag sak upp halv 7 imorgon. YIHA! ska hämta upp två andra tränare halv 8 på kirseberg sen bär det av till Lingvallen. får vi se hur bra jag hittar haha

AUF WIDERSEHEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: