Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

take a bow - rihanna

Kategori: Allmänt

it says a lot

ja, ännu en helg över och sommaren, eller iaf lovet börjar lida mot sitt slut. fyra veckor kvar. och vad har jag gjort nu då? jobbat, jobbat och åter jobbat men även shoppat en hel del, festat en stor del, träffat kompisar och varit i Ljunghusen. jaa min sommar har definitivt inte varit tråkig. kanske en av de bästa på länge? aa får nog säga det.

igår va det kurs på lingvallen som gällde. körde hemifrån vid tjugo över 7. åkte och hämtade upp malin och camilla på kirseberg sen bar det av mot Skälderviken och Lingvallen. självklart lyckades jag köra fel direkt haha. gick bättre sen :) kom upp i tid och gick till hallen och pratade lite med Iaa. sen började kursen. lite smådryg fram till lunch. sen blev det bättre. kursen slutade vid fyra och då körde vi hem. hade tänkt bränna på lite för att komma hem snabbare men självklart började det ösregna så fick hålla ganska låg hastighet. plockade upp filip i åkarp sen lämnade jag av tjejerna på kirseberg igen. körde och hämtade upp alex, benji, egg och måns också. blev lite trångt där bak men vafan där satt inte jag haha. blev Drive In på McDonalds :p sen bar det av till Oxie och Måsen. lämnade av folk sen åkte jag och Måns och handlade. therese kom efter lååång tid med kycklingen och så blev det lite mat. stannade bara till halv nio sen körde jag hem med benji, egg, måns och filip. blev en tripp till konsum sen blev jag hemtvingad till egg för att kunna agera chaufför :p. somnade dock där när dom tittade på den tråkigaste filmen någonsin. körde hem måns och benji och sen hem till mig själv. tog en dusch sen däckade jag :p

imorse ringde kl 9.30 och då va det bara till att springa upp och klä på sig och fixa sig för att sen möta cim i stan kl 10. åt frukost tillsammans och snackade :) riktigt mysigt.
ikväll får vi se vad som händer faktiskt.
AUF WIDERSEHEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: