Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

what can a cripple do?

Kategori: Allmänt

haha jaa ni. det är nog en hel del skulle jag tro. man ska inte underskatta dem, när man minst anar det dyker dom upp med en kniv mot din hals. eller kanske snarare mot ditt knäveck. ja det är inte lätt när det är svårt.

igår blev det en cider på Lilla för att fira Izzi. Jag, alex, sandra, tintin, michela, lovisa, daniel och izzi satte oss på gökboet och hade det mysigt. jag och alex stack dock redan halv elva, man jobbar ju.. hade iaf riktigt trevligt den stund jag va där.

idag jobbade jag bara till halv 12. stack till möllan och mötte upp kajsa för att käka lunch på Mocca. riktigt gott och mysigt :) tog en liten runda på stan och hamnade till sist på Espresso på Lilla där vi tog en dricka och skickade kärleksbrev :p

sitter hemma nu, idag är det tvättdags. jag fick släpa ner allt! och det va inte lite kan jag berätta. två tvättkorgar och fyra påsar. usch och fy! nu får mamma och emil ta resten :p hihihihihi
ska väl övningsköra lite idag. uppkörningen börjar ju närma sig med stormsteg. snart står jag där med mitt körkort i handen :) YIHA!

AUF WIDERSEHEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: