Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

B som är bag B som är box B som är bag in box

Kategori: Allmänt

haha man kan inte annat än älska den låten. från min sida kommer detta bli årets sommarplåga. lätt lätt lätt. kalla mig fjortis eller nåt, kan faktiskt itne hjälpa att jag dras till såna här klyschor haha. nu ska vi se, hösten/vintern 2007 lyssnade jag på Kobojsarnas Sång om ingenting. den diggade jag till lite då och då. en annan som va kär i den låten va ju vår allas Tove Uttersten. Den låten gick på repeat i Österrike -07 haha men självklart hade hon inget minne av det dagen efter och anklagad oss för att inte ha spelat låten överhuvudtaget haha. ja, så kan det gå.

imorgon blir det en lunch med kajsa efter jobb. får se vart vi landar men jag har bestämt mig för att försöka bli lite nyttigare nu. tänker förnya mitt träningskort på gymmet nu också. känner ju att allt börjar trilla neråt. inte bra alls. kan ju inte se ut som en mormor vid 18-års ålder. nej för fan! tillbaka till crosstrainern och viktmaskinerna.

blir en tur till banken imorgon också för att hämta ut mina pengar. behöver en liten påfyllning på kontot. kom på att jag även måste uppsöka apotek, har fått munsår. lyckat! hatar det, kan knappt öppna munnen ju :p
ska även hem till frallan och träffa de gamla flicksen, alltid kul :)

funderar på om jag ska åka ner till Ljunghusen på torsdag och åka hem på lördag eller fredag. hmm får se hur det blir med det. nä nu ska jag ta bort sminket och borsta min tand. sen blir det bums i säng. ska läsa min bok, Smärtans barn av Waris Dirie. Samma författare som skrev En blomma i Afrikas öken. kan verkligen rekommendera den.

Guten Nacht mina Bag in da Boxar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: