Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

ett steg närmare körkortet

Kategori: Allmänt

JAG KLARADE BANEMEJ TEORIN IDAG! :D jag är allt bra duktig. Nu ska jag bara boka uppkörningen sen sitter jag där med mitt körkort i handen. :D

jobbade bara halva dagen pga provet men hann med allt som skulle hinnas med ändå och gick en halvtimme tidigare. hade till och med lite tid över till att snacka skit med gamlingarna haha. det är faktiskt ganska kul. dagen imorgon bjuder på ett jobbpass på södertorp och på kvällen blir det fotboll med folk hos mig :)

som alla nog vet är det skolavslutning på onsdag, för min del blir det jobb så kan inte komma till kyrkan. hade gärna velat. men möter upp peeps efter jobb och ska ut och äta. sen blir det kanske etage eller något annat trevligt ställe.
 
efter jobb på torsdag blir det nog en tur ner till Ljunghusen. åker dock hem redan på fredagen för att leka med kajsa och ha körlektion vid fyra.

funderar dock på att åka ner på fredagkväll och kanske träffa tovilicious. på lördag blir det kalas för jessica och hennes syster. dom har lovat fiskedamm, kan det blir bättre?!?! :D :D

det är min vecka i korthet :)

Kommentarer

  • Alex säger:

    Hade också velat titta på fotboll hos dig men nej jag ska ju jobba kväll :( buhu!

    2008-06-09 | 23:55:59
  • Baron Belfrage säger:

    Man gratulerar, Man gratulerar.

    2008-06-10 | 12:00:00
  • Natalie säger:

    GRATTIS :D <3

    2008-06-10 | 12:51:44
    Bloggadress: http://dirtylittledetails.blogg.se/
  • Natalie säger:

    GRATTIS BABE :D

    2008-06-10 | 12:52:35
    Bloggadress: http://dirtylittledetails.blogg.se/
  • Sara säger:

    man tackar man tack folkiboy :D

    2008-06-10 | 14:27:34
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: