Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

härliga söndag

Kategori: Allmänt

idag sov jag ut ordentligt. vaknade vid tolv, verkligen inte sarastyle haha men skönt va det. jane hörde av sig och frågade om jag ville träffas så jag begav mig till mobilia och mötte henne. vi kollade lite i affärer sen tog vi bussen till möllan där vi åt lunch på China Garden. kollade lite mer i affärer sen tog jag bussen hem.
ikväll ska jag till måns och se fotbollen :)
imorgon börjar femte veckan på jobb. efter den har jag klarat av mer än hälften. känns skönt! nu längtar jag till löning!

jag förstår inte hur man orkar. varför inte bara lägga saker och ting bakom sig. det tar ju så fruktansvärt mycket energi att gå runt och hata. att först säga en sak och sen göra en annan är konstigt tycker jag. jag tycker själv att jag har förändrats detta året men det kanske andra inte ser. jag har lagt allt bakom mig och försökt se förbi allt men när man hör nya saker hela tiden blir man något trött och irriterad. det som är ännu mer drygt är gemensamma vänner som känner att ta "måste" välja en sida. jag tycker det är hemskt och skulle aldrig få för mig att be någon välja sida. man ska aldrig behöva välja mellan sina vänner. jaa iaf vad jag ville säga va att jag inte bryr mig längre. jag orkar inte lägga energi på sånt här och hatar verkligen inte någon. tycker bara detta är fruktansvärt tråkigt. är jag ensam om det? 

nä nu ska jag ta hand om tvätten. AUF WIDERSEHEN 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: