Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

helgen

Kategori: Allmänt

jaa då va  helgen över. har haft riktigt kul :) började med att åka ner till Ljunghusen där jag träffade Tove och mammi. fick sällskap av hanna, emelie och gunilla. grillade och hade det mysigt :) dagen efter åkte jag och tove till höllviken och åt lunch med mamma. vid tre tog jag bussen hem för att fixa mig och bege mig hem till kajsa som bjöd på middag. vi blev serverade fläskkotlett, pommes och sallad. riktigt gott :)
izzi, jessica, kajsa, jag och danny tog en taxi till jacob där vi spenderade resten av kvällen. hade riktigt kul! :D
lördagen spenderades i sängen till större delen av dagen. började fixa mig runt tre och sen hämtade bror mig runt fyra och körde mig till malmborgs så att jag kunde handla mat till mig, alex och izzi :) vi gick sen vidare till kajsa där vi förfestade med alla andra 17 pers som skulle med och bowla. fick träffa månsiboy igen!! :D har saknat honom supermycket nu när han varit borta :( ´
vid halv elva tog vi några taxibilar till Big bowl där jag fick leka lärare och samla alla mina elever haha. hade en riktigt trevlig kväll :D tror nog nästan alla trillade när vi bowlade haha. jaa det är inte lätt att bowla full haha.
idag ska jag träffa jane en stund :) va länge sen man såg henne. ikväll blir det självklart fotboll, får se med vem.

AUF WIDERSEHEN

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    haha ja jag vet i alla fall att jag slog en jävla vurpa inne på bowlingbanan hahah så jävla roligt jag hade :D

    2008-06-29 | 22:02:16
    Bloggadress: http://saraalexandramalm.blogg.se/
  • Sara säger:

    hahah den va fin den! haha jaa jag med! :D

    2008-06-30 | 16:12:57
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: