Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

jobb jobb och åter jobb

Kategori: Allmänt

Idag har det självklart jobbats. glömde nycklarna hemma idag.. bror min fick komma och lämna dem till mig. hade med mig grekisk sallad som satt riktigt fint! med en liten bulle va det helt perfekt. fick sluta redan halv ett och då hoppade jag upp på cykeln och försökte cykla till biblioteket men denna jävla blåst va inte att leka med. kom iaf till slut fram och lånade lite böcker till mitt och alexs projektarbete. lånade också några jag tänkte läsa själv.
är helt slut idag, har gäspat minst 20 gånger på jobb så nu hade jag tänkt slänga mig i soffan och vila lite innan det blir dags för matlagning och senare fotboll. måste nog städa undan lite innan folk kommer sen

just det, måste bara säga att jag HATAR GÄSS!! DOM GÖR MITT LIV EXTRA JOBBIGT! DÖD ÅT GÄSSEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: