Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Laxmacka med hovmästarsås och citron

Kategori: Allmänt

det är vad jag äter just nu. en favorit!

dagen idag har bjudet på punktering, ändring av jobbplats, en runda på stan, blivit av med mitt inköp, en fin klänning jag hade tänkt ha på midsommar, hämtat min cykel och GÅTT hem från Stadion.
Ja det har inte varit en lätt dag. blev  fruktansvärt förbannad över att min klänning försvann!!!! har folk inget samvete?!
får hoppas på det bästa att någon ängel där ute hittar den.

imorgon ska jag alltså lämna in min cykel och även hämta ut lite pengar. pengar sitter ju aldrig fel. kanske köper jag klänningen igen? vi får se.

är ju fotboll imorgon också. den får man ju ta och se. nu får vi hoppas att sverige tar hem detta.

GOD KVÄLL

Kommentarer


Kommentera inlägget här: