Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

skolavslutning

Kategori: Allmänt

nu är skolan slut på riktigt. tyvärr kunde jag inte komma till kyrkan och skolan idag, jobbade ju. men ikväll är det middag och utgång som gäller, trots jobb imorgonbitti. har dock inte så mycket att göra imorgon men min chef kommer så måste vara pigg och glad.
min körlärare ska boka min uppkörning idag :) om drygt en månad blir det väl.

jag förstår mig inte på vissa människor. deras barnsliga och patetiska sätt går mig så fruktansvärt på nerverna. men som man bäddar får man ligga lilla vän. du kommer få tillbaka så är det bara. hämnd är nog en av de bästa känslorna. haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: