Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

stor förlust

Kategori: Allmänt

Idag inträffade något tragiskt.. Gregor på jobb avled. Han va en mycket fin och snäll man. Varje morgon va han där i biblioteket. Han sa inte mycket men jag visste att han tyckte om sällskapet, jag såg det i hans små ögon. Hur ska hans likasinnade nu klarar sig? Vissa kommer nog inte komma ihåg något, minnet är inte deras starka sida men ändå. Jourimamen kom på eftermiddagen, han höll en kort predikan. inte många orkade säga något..

Vila i fred Gregor Guldfisk! Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.

Men lite positivt hände också idag. som ni kanske vet jobbar jag på ett Seniorboende, vilket innebär att medelåldern ligger på ca 70 år. Man lär inte hitta ett ragg direkt, men idag kom en hel del unga, friska män inspringades. Elektriker, barnbarn jaa allt möjligt. Och joo dom va allt lite småsnygga. Gav mitt nr till en av dem ;) GRRR haha nänänä bara av jobbmässigt skäl :p

Har ju gym på jobb så efter jag jobbat klart gick jag in där och tränade lite. Har inte tränat på ett tag nu så kände verkligen för att bara ta ut mig. Hoppade upp på löpbandet och bara sprang. Riktigt skönt!! 
 
Ikväll blir det bara chill från min sida. Både Cold Case och CSI ikväll ju :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: