Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

vi kallar henne f:et i falsk, oftast i alla fall

Kategori: Allmänt

Jaa visst gör vi det! kan inte förstå hur man inte kan våga säga vad man tycker rakt ut. nä istället ska man spela så himla glad och trevlig varje gång. men ska jag berätta en hemlighet? :) jag vet vad du tycker. och jag tror du vet att jag vet också men du vågar bara inte säga något till mig för du är så sjukt osäker så det finns inte. eller hur? visst har jag rätt? :) visste väl det.

jaja nu släpper vi det. tycker det är riktigt kul att de gamla flicksen har börjat umgås mycket mer nu :) vi har nog ett litet speciellt band som aldrig går att kapa oavsett om vi inte träffas på flera veckor, ja även månader. vi finns alltid där för varandra och varje gång vi ses har vi så mycket att prata om! tror det beror på att vi kände varandra under högstadietiden, som sägs vara en typ formande tid eller vad man ska kalla det. vi va med varandra i de värsta svackorna och de bästa stunderna. kan väl enkelt sammanfatta det med att jag älskar er och kommer alltid göra det :)

nu har jag jobbat 4 veckor och har alltså skrapat ihop 13000 kr, aldrig fel ju ;) blir 5 veckor till sen blir det inget mer jobb denna sommaren! och pengarna lär ju räcka ett bra tag om vi säger så tiihihihi.

idag blir det först körlektion sen en tur till Ljunghusen och min mammi :) stannar till imorgon. imorgon blir det partaj hos Herr Pinotti. otroligt längesen jag festade med det folket faktiskt. hos kajsa sist tror jag, och det va länge sen!
på lördag blir det förfest, bowling och fest. überskoj! haha.

nä ska väl hoppa in i duschen innan körlektionen. AUF WIDERSEHEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: