Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

as bright as the sun

Kategori: Allmänt

onödig skoldag må jag säga. hade tio minuter lektion imorse. william, måns, izzi, alex, jag och sandra hade bestämt oss för att åka ner till Bo01 och sola. innan vår avfärd begav jag mig till min italienskalärares rum för att fråga henne om mitt betyg. fick tydligen ett stark VG på provet så fick VG i betyg!!! blev överlycklig!!! :D efter en tur på hemköp cyklade vi ner mot Bo01. Låg där fram till halv 3 då jag skulle träffa min handledare på mitt sommarjobb. fick mina arbetstider och lite info om vad jag ska göra och så.
tiderna är följande:
Måndag 7.30-16.00
Tisdag 7.30-14.00
Onsdag 7.30-14.30
Torsdag 7.30-14.30
Fredag LEDIG
inte helt fel va?
cyklade hem i den förfärliga blåsten. höll på att trilla några gånger faktiskt haha. va ute och körde med mamsen en runda också. 
blev riktigt irriterad när vi skulle hem. fyfan säger jag bara. det kommer göra det hela värre från min sida sätt kan jag säga. tyvärr... jag har försökt men nu går det inte längre. jag ger inte mer. jag tänker inte ge upp mig själv för er skull. det gör jag bara inte.                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Kommentarer

  • Natalie säger:

    Du ska aldrig ge upp dig själv för någon annans skull

    2008-05-29 | 16:26:48
    Bloggadress: http://dirtylittledetails.blogg.se
  • Sara säger:

    jag vet, men ibland är det svårt. speciellt om det handlar om någon annans lycka

    2008-05-29 | 19:00:06
    Bloggadress: http://Thurellan.blogg.se

Kommentera inlägget här: