Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

As we say it

Kategori: Allmänt

idag va jag självklart tvungen att shoppa upp en del av mina pengar. blev en klänning, leggings och ett linne. Köpte också ett Grattis Till Körkortet-kort till min bror som satte det idag!!!! :D GRATTIS! :D sara är stolt över sin bror.
fick även reda på att jag fick G i matte B, helt fantastiskt!! sara är superglad.
idag besökte klassen, eller ja dom 14 stycken som var kvar, museumet. alltid trevligt. som de barn vi fortfarande är sprang vi lyckliga runt på ovanvåningen och lekte.
cyklade hem med izzi för att plugga företag. blev väl inte jättemycket. vi gick över till att rita på min kropp :p massa fina framtida tatueringar haha.

Imorgon slutar jag 11.05. TOPPEN! blir nog ännu en runda på stan sen hem och skriva klart psykologin. får nog ta och träna en stund också.

"there's nothing better than to see you trying to break me down, you'll never succeed 'cause I'm stronger than you"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: