Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

herrrrregud

Kategori: Allmänt

hahahaha cpcpcpcpcpcpcpcp enda sättet att förklara det på. död åt allt seriöst. aja, nu ska jag inte lägga mer energi på det.

hade en sjukt trevlig fredagskväll med förfest hos mig, en öl på Golden och sen dancetime på kb. jhade riktigt kul!! tills min mobil blev stulen.. men den blev återfunnen av ALI. taaaaack aliboy! (jag känner inte ali men ali är supersnäll!) har hans nummer om någon är sugen på dejt?

jaa nu vann ju inte Sverige i år heller... denna låten va ju skitbra! vad händer med världen?! har iaf hittat en ny förfestshit "wolves in the sea" yeeah. har lärt mig dansen och allt ahha. jippi!

Kommentarer

  • Alex säger:

    Mmm, riktigt mongo! haha och håller med, wolves of the sea kommer lätt spelas på min fest hahah love u

    2008-05-25 | 16:57:08
    Bloggadress: http://saraalexandramalm.blogg.se

Kommentera inlägget här: