Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

I can't take it back

Kategori: Allmänt

torsdag kväll är det nu. igår kändes det som torsdag och idag som fredag men jag sitter fortfarande fast på torsdagen. jaja idag har jag inte gjort något jättevettigt. hittade en väska i stan som jag diggade mycket. den köpte jag självklart. blev en fika med izziboo på Bagericaféet. vi begav oss hem till mig och satte oss på balkongen där izzi vaxade benen. så jävla farligt är det ju inte. visst lite smärta men fan inte så som alla snackar om det. trodde ju att man skulle avlida men nädå inte alls. dock fick man fula röda plitor så jag rakade istället. mamsen va snäll och lagade mat åt oss. mycket gott! izzi och jag bestämde oss för att ta en promenix ner till Bo01 där vi tog en dricka på EH. bror min var snäll att hämta upp oss sen.
nu sitter jag här och väntar på att izziboo ska komma hit så att vi kan ta ett glas rödtjut och snacka natten lång.

imorgonbitti har jag körlektion, eller ja kl 10 :p dubbel så missar tyvärr rk och italienska. alltid italienska..... GUGLI! jaja på kvällen blir det stor GUGLIreunion. kan inte bli annat än bra ju.

nä nu ska jag ta och kolla lite tv. BYE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: