Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

"if we all give a little...

Kategori: Allmänt

...we can dry a million tears"

sista skolarbete avklarat för denna terminen!!! känns sjukt skönt men också ofattbart. nu har man varit inne i denna ruljansen i ett år och blivit van vid att alltid göra något men nu är det slut med det för 10 veckor!!! :D kommer dock ha lite att göra i sommar också. blir ju jobb till större delen av sommaren, ska ta körkort, trixa ihop ett fristående hade jag tänkt men även gå en liten kurs. dock bara på en dag. ska ha vår psykologilärare som utbildare. borde egentligen ge ett plus haha. 

idag slutade jag 11.05. begav mig då upp i stan tillsammans med måsen, alex och therese för att äta på No.1. blev gyrostallrik. ÄLSKA GYROS. fast den på kreta slår dock allt. blev en runda på stan efter det. köpte ett par shorts från vero moda. nu är det bara kofta och skor som ska strykas på min inköpslista. studiebidraget kommer ju om 10 dagar och då plusas det på lite extra på kontot. känns bra får jag faktiskt säga.

har precis ätit en god middag med familjen min + 1. varma mackor serverades idag. nä nu ska jag cykla iväg med familjen till morfar och hjälpa honom med datorn. helt ofattbart vad snäll jag är (A)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: