Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

måndag förmiddag

Kategori: Allmänt

jaa idag har man sovmorgon till 11.40. skadar aldrig. har egentligen idrott men jag behöver inte gå för jag tränar på träningsvärket :p jag hade faktiskt tänkt träna nu på morgonkvisten men kom påb att mitt kort har gått ut. så får ta och fixa nytt. klarar mig inte utan mitt älskade gym.

jag måste bara säga att det riktigt kokar inom mig. usch usch usch säger jag bara. jag förstår det bara inte. helt sjukt! fast på ett sätt kan jag inte mer än att skratta. hur man kan tänka så. hur man kan tro att man är så jävla bättre än andra. patetiskt patetiskt. jaja glad att det inte är min närmaste. haha skratt skratt och åter skratt. tur iaf att jag kan vända det till något positivt, jag förlänger mitt liv med alla dessa skratt :)

idag blir det en tre-lektionersdag. aldrig fel. svenska, engelska och företag. svenska blir det nog bara att jobba vidare, engelska redovisningar och företag gå igenom inför provet. ganska härlig dag. om bara solen kunde skina också så skulle allt känns toppen.

Tog en liten runda med loppan igår :) alltid trevligt. vi besökte Hemmakväll haha. det ser ju ut som värsta köpcentrat. satsare. råkad såra killen i kassan haha, vi kan kalla honom fylloman.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: