Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Alla dessa måsten.

Kategori: Allmänt

jaa varför finns så många måsen egentligen? just nu borde jag egentligen sitta med svenskan och internationell ekonomi men istället sitter jag vid datorn och skriver här. inte bra.. men svenska är jättetråkig och jag hade mer än gärna velat hoppa över skolan imorgon och ta en låång sovmorgon och en runda på stan. men vi har tyvärr ett stundande nationellt prov i svenska och ett megasvårt engelskprov. inte kul alls kan jag berätta. idag fick vi också veta att om två veckor ska vi ha ett gigantiskt marknadsföringsprov. 46 sidor.. lycka till säger jag bara. med tanke på att vi har två rader antecknade och han pratar med sig själv varenda lektion så känns detta provet ganska hopplöst. anusklåda! jaja just nu är det ett senare bekymmer.
har förresten redan fått mitt abonnemang. det gick fort får jag säga. så nu funkar min mobil igen. den dog bara en dag :)

efter skolan blev det lite gymning med alex. mycket snack och mycket verkstad :) känns alltid bra att gå ifrån gymmet och veta att man faktiskt tagit ut sig :) vi försöker stretcha lite efter varje träning också. jag hoppas på att kunna få tillbaka en del av min gamla vighet :p man kan ju alltid hoppas haha

imorgon blir det skola, stan, tvätt, middag, förfest och utgång :) kan inte bli bättre ju. har förresten betalt både studentflaket och klassresan nu :D

nä om jag ska försöka ta tag i svenskan nu då..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: