Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

And baby when it's love, if its not rough it isn't fun.

Kategori: Allmänt

igårkväll gjorde jag upp planer för denna dag, det såg ut såhär:
- SOVMORGON
- Träna
- Plugga marknadsföring
- Skola
- Träna mina tjejer

Men nu har dom ändrats....Nu ser dom ut såhär istället:
- Väckt av chefen 9.30
- Fix och trix
- 11.30 jobb...........
- Skola
- Träna mina tjejer

Ja så nu får jag försöka pressa in pluggandet någon annanstans. Förmodligen ikväll. Men jag har faktiskt redan läst det två gånger och förstår det mesta med tanke på att allt upprepas tjugo gånger om. Räcker nog om jag läser det två gånger till ikväll. Klockade mig själv igår när jag läste, det tog 50 minuter att läsa 46 sidor.
Har redan planer för helgen också. På fredag ska jag och mamsen laga mumsig mat och spela Monopol! :D call me a geek, but it is fun! kvalitetstid med mamsen också. älskar att vi kommer så bra överens igen. Ska aldrig ta min älskade mamma för givet igen, man vet ju inte när de man älskar försvinner...
På lördag blir det träning med flickorna kl 9 på morgonen och som den snälla tränare jag är ska jag fixa frallor och saft :) Mina duktiga gymnaster förtjänar att belönas lite då och då.
På lördagkväll blir det utgång med några gamla gympisar från Lund. Vet ännu inte vart det bär av men kul blir det säkert :)
Nu får jag nog ta och göra mig redo för två timmar på jobb......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: