Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

And now we're moving on to christmas.

Kategori: Allmänt

aa då va lovet slut. orkar inte skriva om allt. har som ni kanske redan vet varit i Stockholm och Budapest. Riktigt underbart båda två! skönt att lämna malmö bakom sig för ett tag också :) fick många roliga minnen från dessa båda resor.

närmast blir det jobb ikväll, partaj i helgen, jobb i helgen, en bror som fyller 20 (Y) det gillas av mig ;) haha, klassresa och mycket mer! Jag ser fram emot vår klassresa. Dom brukar alltid gå vilt till, tycker bara det är fruktansvärt tråkigt att alla inte följer med. BOORING! trots allt blir vår sista klassis :( jaja man gör som man vill. jag tänker då inte missa en partyhelg med de värsta partyanimalsen! har ju saknat mina favvopartygirls and boys. det finns nog ingen som kan få mig att dricka så mycket och hålla gång verkligen HELA natten och en bra bit in på morgonen som Miss Sandra Nielsen och Miss Marika Liljedahl haha.

dagen har bjudit på matte, fick tillbaka proven.. Ig. ICKE BRA! ska göra ett försök till med matten. funkar det inte hoppar jag eventuellt av. blä blä. jag och alex cyklade till träningsvärket efter lektionen och tränade en timme. det var riktigt skönt! har inte hunnit träna på tre veckor. PANIK! men nu är man igång igen iaf.
Köpte bullar på vägen hem och sen hoppad jag in i duschen. Åt tomatsoppa och mina bullar. Mumsigt. sen ahr jag bara tagit det luygnt och nu ska jag cykla till jobb. jobbar till halv elva.
Nä nu får jag allt sticka om jag ska komma i tid. BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: