Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Blablabla that's all I hear.

Kategori: Allmänt

jag förstår det inte. gör du?

lugn skoldag igen. tog en fika med några av flickorna i klassen. gjorde lite planer inför nyår och snackade lite allmänt om allt möjligt :) mysigt med en varm chai och fina vänner som värmer i detta kalla väder. fick sluta en timme tidigare också och det skadar ju aldrig. självklart blev första tvätten mitt uppdrag. tog hand om den och sen kallade soffan på mig. har huvudvärk dagligen.. inte skoj.
om fem min får jag börja göra mig redo för att ta bussen till tjejernas träning. vi får ta och börja förbereda oss inför uppvisningen nästa vecka. inget större arrangemang men ändå. det måste ju se bra ut :)

imorgon har jag ingen lektion men 9.30 har vi utprovning av studentkläder och mössor. gonna be fun! :D efter det ska jag och alex sticka och träna och på kvällen ska jag jobba igen.

byebye!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    jag förstår inte heller...

    2008-11-24 | 17:39:45
  • Sara säger:

    allt är bara bullshit till höger och vänster

    2008-11-25 | 14:46:34
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: