Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Bored!

Kategori: Allmänt

ja jag har varit något fruktansvärt uttråkad idag men samtidigt seg så har inte orkat göra något. det är faktiskt en ganska hemsk känsla. man vill göra något men samtidigt orkar man inte. haha I-landsproblem eller vad säger ni? haha
och nä jag har inte gjort svenskan idag heller. haha jag är ganska dålig :p får väl läsa det innan jag somnar. snacka om att jag är expert på att skjuta fram saker och ting. jag måste lära mig av med den ovanan.

okej, jag är inte alls nöjd med min frisyr :( det är kort och fult. just nu är jag så trött att jag kan börja gråta över det. har lust att gråta över en massa skit men orkar faktiskt inte. jag har ingen energi över till det. den energi jag väl har kommer jag att lägga på det som betyder något och som får mig att må bra, inget annat. så får det blir för ett tag fram över. sorry.  

nu försöker jag bara se fram mot klassresan. festa dygnet runt med dom bästa. det gillar vi :) tråkigt att vår älsklingsmås inte ska med :( 

nä får väl bädda ner mig i sängen ooch försöka sova bort denna jävliga huvudvärk.
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: