Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Dan före dan.

Kategori: Allmänt

sitter och tittar på Tila och tycker att Bo ska få lilla Tila. George, som är en riktigt pudding!, åkte precis ut.. Han är ju så snäll och megasnygg! skicka ut ButchLisa istället.

Okej slutsnackat om reality. Jag fick ett brev för några dagar sedan där det stod att jag kan hämta ut 500 kr i ränta. YIIIIHAA! pengar att shoppa för hihi. Behöver lite grejer nu faktiskt. och måste ha lite pengar på fickan till nästa helg då det blir utgång med några gamla gympisar :)



Ojdå, nu åkte visst ButchLisa ut ändå haha. Då håller jag alla mina tummar för Bo! :D

Imorgon börjar dagen med prov i Engelska C...sen blir det inga tunga och dryga lektioner. hoppas bara på att tiden imorgon flyger iväg och att vi helt plötsligt sitter i bilen på väg upp. nä nu får jag väl skutta till sängen om jag ska orka gå upp 7.10 imorgon :(
Natti Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: