Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Förändring.

Kategori: Allmänt

idag började jag inte förrän 10.50 men självklart lyckades jag bli väckt två gånger innan mitt eget alarm ringde.. helt underbart! bara två lektioner idag, marknadsföring och filosofi. hängde som vanligt inte med på marknadsföringen.
just idag när vi för en gångs skull äter i skolan va det äckelmat så vi bestämde oss för att äta på BK. inte alls bra.. usch och fy. jag får rycka upp mig och börja äta mycket nyttigare. träna gör jag redan, dock inte denna vecka då jag är förkyld, men annars. men jag måste försöka pressa in lite vardagsmotion också. en promenad varje dag eller något liknande.
har ju fan ångest varje dag nu och det orkar jag inte med längre. nä nu får det vara slut på det.

på filosofin idag flummade vi mest, som vanligt :p vi fick lämna några uppgifter till läraren om oss själva som han ska lämna vidare till en vän som håller på med horoskop. ska bli kul att se vad han får ut av det :p vi fick också skriva en lista på fem saker vi vet och fem saker vi inte vill veta. ganska roligt att se vad folk INTE vill veta haha.

nu sitter jag och väntar på kajsigirl. vi ska leka HELA dagen! haha :D



Blev lite sugen på denna tröjan.. 199 kr bara. icke så farligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: