Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Första advent.

Kategori: Allmänt

kvällen igår var riktigt lyckad! började med att jag, snäll som jag är, körde mamma och hennes vännina till konserthuset. på vägen tillbaka hämtade jag upp alex och så körde vi och hämtade pizza.
kom hem till mig och åt vår funghi och började dricka öl och cider. efter en stund började folk droppa in och sedan var vi i full gång. vid 11 började Marika, som var nykter! :p, köra oss i omgångar in till stan. snällt! vi möttes upp allihopa på Yamato. Stannade till halv två och sen stack jag, william, måns och tess hem till william. han ville ha efterfest, men hans föräldrar var hemma haha. så vi stannade en liten stund sen tog jag och tess taxi hem. var hemma vid tre.
fick en god natts sömn. vaknade upp vid 10 idag och då satte jag igång med att sätta upp ljusstakar och hängde julstjärnor i fönstrena.
när jag var klar med det gjorde jag havregrynsgröt. hällde i mjölk och lite jordgubbssylt. mumsigt! sen stationerade jag mig i soffan. somnade om vid tolv och sov till halv tre så nu är jag pigg och lite lätt rastlös.
vid sju ska jag möta upp sandra, marika, carro, jenny, charlie och izzi för att titta på julskyltningen i stan och sen ta en fika på Barista.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: