Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Framtid.

Kategori: Allmänt

usch vad svårt det är att veta vad man vill göra i framtiden. har kollat lite på internet och sitter just nu och bläddrar i en katalog som vi fick i skolan i torsdags. just nu funderar jag på socionom, idrottsvetare/idrottspedagog, psykolog eller skolledare. aarh! får väl ta och boka ett möte med syon igen.

igår fick jag inte mycket gjort innan jobb. och inte på jobb för den delen heller. eller jo jag kom längre i min bok, Snabba Cash och sen hann jag med att snacka skit med Måsen och Therese. Sandra tittade förbi och hämtade sin väska. En gammal tränare kom och handlade så snackade lite med henne och sen var det dags för stängning. kvällen gick ändå ganska fort. duschade bort korvlukten när jag kom hem och sen kallade sängen.

idag får jag väl försöka göra några mattetal, läsa svenskan och skriva specialidrott.. om jag orkar haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: