Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Helgen är här.

Kategori: Allmänt

idag är det fredag och det innebär en lång skoldag men avslutas med en rejäl utekväll med girlsen :)
engelskprovet eller mocktest som det egentligen var gick sådär, ett poäng under VG.. hoppas på bättre resultat nästa fredag. jag fick konstigt nog en hel del gjort på vår mattelektion :O och jag kunde nästan allt! något har hänt! haha
som avslutning på skoldagen hade vi nog den tråkigaste föreläsningen på länge. En man pratade om WTO. och det tog aldrig slut! minst tre personer somnade! säger inte det en hel del?!
tog mig en snabbis på gymmet, bara kondition idag. har ju lärt mig att man inte ska träna samma muskelgrupp två dagar i rad. stretchade ganska mycket. jag kommer nästan ner i spagat igen!! :D me = lycklig haha

självklart blev det jag som fick sätta igång tvätten idag igen.. hade kommit överens med min bror att han skulle göra det halv 4 men när klockan var kvart över 4 och jag tittade ut i hallen ser jag att all tvätt står kvar. blir man inte bara underbart förbannad då? joo det blir man. jag som hade tänkt att ha en nytvättad tröja idag men nä får väl skita i det om det inte inträffar ett mirakel och det är torrt till 7. man kan ju alltid hoppas.. snart ska jag ringa min bror och skälla lite hihi (A)

ikväll blir det middag med kajsa och sandra. fläskfilé, potatis och rödvinssås :) mumsigt. måsen gör oss sällskap senare och så sätter vi igång och dricker och dricker och sen lämnar vi huset och gör stan osäker haha :D lär bli kul! sen får man allt vila upp sig imorgon och veckan framöver för att orkar med klassresan! haha

nä får väl gå och handla mat nu.

BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: