Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Horsewooda.

Kategori: Allmänt

jaa då har man kommit hem från en galen helg i Hästveda. fredagen var helt utflippad! haha trots lite kaos blev den lyckad. på lördagen mådde jag redigt dåligt haha men bara att härda ut. några svikare åkte hem, vissa pallar inte trycket helt enkelt. MESAR! ganska dåligt att man dessutom bara tar sitt pick och pack och drar utan att ens kunna plocka undan sitt eget skit. men visst vi som stannade kvar hade faktiskt riktigt mysigt hela dagen! promenad, mys i sängarna, tv, kortspel, dricka, middag och massvis med skitsnack! dock inträffade en liten tråkig händelse men vi hjälptes åt allihopa och det löste sig.
idag spenderade jag en timme med att diska. SKOJ! vi hjälptes åt att städa undan och sedan åt vi frukost tillsammans. tog en dusch och sen fortsatte vi städa och vid halv tre satt vi i bilarna på väg hem. var hemma runt fem. jag och mina små bilvänner stannade och donkan och åt. nu sitter jag och är ganska död. ikväll blir det en tidig kväll. saknar dock redan horsewooda. det är helt dött runt omkring mig. jag vill att någon ska sätta på en bra skiva, ge mig en öl och så är festen igång igen haha. nästa gång vi åker, om det blir en nästa gång dvs..., vill vi stanna ännu längre. men med vissa restriktioner hahah ;) jenny du vet vad jag menar hahaha (Y) 

nä nu ska jag dega i soffan :)  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: