Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Inget.

Kategori: Allmänt

detta va nog första gången som ett prov för Kjell-Björn gick bra! missade bara en fråga och det tycker jag är superbra! nu får vi hoppas att jag kammade in en hel del poäng också.
på filosofin fick vi en sjukt skum uppgift. fast det är väl inte så konstigt med tanke på att ämnet är just filosofi. jaja skrev iaf ihop något skrafs och hoppas det ser någorlunda bra ut.

efter skolan cyklade jag iväg till träningsvärket. har inte tränat på hela veckan så det kändes bra att komma igång igen :) får se om jag tar och träna imorgon igen. cyklade hem i denna hemska blåst. hur man än cyklar i Malmö har man nästan alltid motvind... när jag äntligen kom hem ringer telefonen och det var min chef från i somras som frågar om jag kan rycka in på söndag mellan 10-14. snäll som jag är säger jag ja. så hela min söndag kommer gå åt till jobb. ska jobba i kiosken 15.45-22.30. skoj! haha jaja det är iaf pengar och det behöver jag!

nu har jag funderat på det här med matten, jag ska hoppa av. jag får fet ångest över det. jag vill inte bara ge upp, det går ju inte! men känns onödigt att lägga ner tid på något som inte ger utdelning. får hoppas att detta är det smartaste beslutet.

nä nu ska jag slänga mig i soffan och kolla film :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: