Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ledig dag.

Kategori: Allmänt

idag har jag varit ledig. vi har utvecklingssamtal på skolan och det är inte obligatoriskt. kände inte att jag behövde gå och prata med någon lärare denna gång. det känns inte som om vi har hunnit med så mycket ännu. det är väl mer nu det hela sätter igång för vår del. engelskprov imorgon, marknadsföringsprov nästa torsdag och internationellt ekonomiprov veckan därpå. okej detta är ju ingeting jämfört med ettan och tvåan.

idag vaknade jag runt tio och hoppade direkt ner i soffan med min frukost. mamma hade köpt mumsig kiwi till mig hihi :) kl ett mötte jag upp alex på gymmet. vi kom fram till att om inte vi hade tränat tillsammans hade båda suttit kvar i sina soffor haha. jäklar vad det brände i mina armar och axlar idag :p
duschade när jag kom hem och åt lite lunch + en banan. jag börjar bli lite nyttig! :D haha sen däckade jag framför tv:n. vaknade när mamma kom hem och då fick jag ett väldigt roligt samtal, efter fem min får jag ett till.. tjafs mellan föräldrar i gruppen. helt underbart att vuxna människor inte kan lösa sina problem på ett moget sätt. jag fick leka medlare och nu är det löst. men gud vad onödigt allt detta var. hade kunnat skötas ganska mycket smidigare.

nu har jag precis ätit en smarrig lasangne från Billys och sitter och kollar på vänner. ikväll blir det bara chill hemma. måste ju ladda upp inför imorgon! :D
ikväll blir det Du är vad du äter, Criminal Minds och Tila Tequila :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: