Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Måndag kväll.

Kategori: Allmänt

ja då är första dagen på veckan snart över. träningen med tjejerna gick hyfsat bra förutom att nästan alla hade ont i foten, benet eller näsvingen. ja det är inte lätt haha. hade fått ett sms av Malin under träningen som frågade om jag ville titta förbi kiosken. självklart gjorde jag det :) snäll som jag är hihi. tog med mat hem till mamsen också.

jag är riktigt trött på att folk missuppfattar saker och ting och får för sig att man har gjort och sagt det ena och det andra. jag försöker hålla mig neutral men när jag får höra att jag blir indragen i saker jag inte ens har en aning om, inte ens det minsta så blir jag ganska irriterad och förbannat trött. jävligt tråkigt att man ska behöva mista vänner under sista året, det borde vara det år som binder oss samman. jag hoppas bara att detta kan få ett slut, eller iaf trappas ner för det blir så tråkig stämning och jag tror nog ingen vill ha det såhär längre...

aja nu blir det en snabbdusch och sen sängen och Tila Tequila :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: