Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Mysdag.

Kategori: Allmänt

dagen har haft hög mysfaktor. började med att jag och alex promenerade ner till Malmömässan för att besöka SACO-mässan. mötte upp therese, jenny och måsen sen sprang vi runt och blev inte mycket vettigare men vi fick iaf upp intresset för en bartenderskola på Kos. vi alla är riktigt sugna på att åka väg i fyra veckor till Grekland och bli bartendrar. hade varit underbart! så det har för tillfället hamnat högst upp på min önskelista till studenten :)
efter lite vandring på mässan tog vi bussen upp till stan och tog en fika på eh. vi pratade om allt möjligt och omöjligt :) väldigt mysigt. sen tog vi en lite runda på stan också. jag köpte min klänning till nyår och en mascara :) hittade världens snyggaste skor på Bianco också! jag är kär! jag måste få dem i julklapp! annars kommer jag gråta :p
lägger upp en bild på mina älsklingar


Hur kan man inte bli kär i dessa?!

Vid fyra tog jag svettbussen mot Kirseberg och tjejernas träning. Träningen gick sådär idag.. det slutade med att tjejerna fick en rejäl utskällning :p så kan det gå ibland haha. lyckades självklart glömma påsen med min klänning och mascara i hallen så hilla fick vända och hämta den igen :p
Ikväll blir det myspys. Börjar inte förrän 10.50 imorgon och det gillas. Hoppas att vi får tillbaka våra prov imorgon, orkar inte vänta längre! det kändes sjukt bra men man kan aldrig vara säker på Kjellans prov. så morgondagen kommer också bli en kort dag. två lektioner hihi :) det gillar vi. om jag mår bättre imorgon ska jag besöka mitt lilla gym. får ju ångest om man inte tränar på en vecka! men sen är det inte bra att träna med en förkylning i kroppen heller.. får hoppas att den går över till imorgon.
På fredag blir det en lektion och sen bär det av till stan. Får väl börja kolla upp lite julklappar och annat skrafs :p På kvällen blir det pizza för mig och jenny och sen ska vi chilla med sandra, marika och co. kan inte stanna ute för länge då jag ska bli hämtade kl 6 på lördag morgon. kusin, moster, morbror, mamma och jag ska åka upp till Ullared och shoppa loss :p På kvällen blir det utgång med sandra, alex och carro. eventuellt sluter fler till :) we gonna have a blast!

nä nu ska jag uggla framför Efterlyst med en Delicatoboll ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: