Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Mysfredag.

Kategori: Allmänt

en lektion idag igen.. engelska. from now on, hatar jag engelska. det har varit ett kul ämne som jag varit intresserad av tidigare men nu suger det totalt. funderar på om jag ska hoppa av..
och svenskan vill jag inte ens prata om. räcker med att säga FYFAN!

skuttade runt på UF-mässan en stund. Ska köpa en nalle av Bear2live och eventuellt en tröja av Gröngölingarna? eller vad dom nu hette haha.
vid tolv stack jag, alex, måsen och jenny upp i stan. sprang runt och tittade kläder, skor and stuff överallt för att sen sätta oss ner och fika. efter en stund på eh bar det av igen. längesen jag tog en ordentligt runda på stan. loving it!


Mina två inköp. Får ju har lite förändring nu. Den vanliga silvriga är liiite tröttsam :p Provade "tabletten" innan och gud vad konstigt det känns :p

Ikväll blir det för första gången på länge middag med både mamma och bror. Vet inte när det var vi tre åt tillsammans senast.. så kan det gå när alla har fulla kalendrar. Senare bär det av till Toftanäs och Jenny. Plockar upp Sandra på vägen :)
Imorgon ringer klockan 5.15. WOOHOO! Not! blir hämtade 6.00 av min kusin och så bär det av till Ullared. Jag lär ju ruinera mig själv haha.
Nä får väl springa över till konsum och handla det mamsen bad mig om, annars hotar hon väl med att jag inte får ta bilen sen eller nåt :p haha jag känner min mor allt för väl haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: