Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Nationellt prov.

Kategori: Allmänt

dagen inleddes med nationellt prov i svenska B. inte jätteroligt kan jag berätta. jag skrev om våldet idag. det gick väl sådär. eller är egentligen lite delad. på ett sätt kändes det bra men på ett sätt inte. hoppas iaf på VG. var klar redan efter två timmar så cyklade till jobb och skrev upp mig på schemat inför december. fick rycka in och jobba en halvtimme när chefen var tvungen att springa iväg till banken.
sen begav jag mig mot solariet och blev lite brun :) stack hem och duschade och snackade lite med bror som var hemma över lunch.
nu sitter jag här och funderar på om jag ska göra något skolarbete eller om jag ska ta det imorgon istället. lär ju bli imorgon. jag känner mig själv ganska bra haha.
halv tre ska jag cykla ner till Limhamn och hämta bilen. mamsen är snäll och lånar ut den till mig hihi :)
efter träningen med tjejerna ikväll blir det filmmys :) man är ju ledig imorgon ;)
schemat för imorgon blir soooova länge, plugga marknadsföring, träna, plugga matte och packa till horsewooda.

nä nu ska jag titta på Ellen Degeneres Show hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: