Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

New week.

Kategori: Allmänt

dagen började med att jag och mamma firade min bror som  fyller 20 år. congrats! efter 10 minuter med uppvaktning, presentöppning och prat sprang jag in och somnade om. sen väcks man 20 gånger om innan klockan ringer. TACK!
jaja så jag började dagen lite lätt irriterad.
hade inga ansträngande lektioner direkt men fick reda på ännu ett prov. denna gång i internationell ekonomi. provdatum: 12 december.
vi fick i uppgift på marknadsföringen att skriva ett klagobrev till 3 för vilseledande reklam haha. ganska rolig uppgift :p
idag är det träning med tjejerna som gäller :) sen ska jag nanna tidigt! haha

jag förstår faktiskt inte. vad har jag gjort?! snälla kan någon berätta det för mig, är fruktansvärt nyfiken. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: