Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Onsdag morgon.

Kategori: Allmänt

väcktes av min bror som frågade om jag kunde köra honom.. mumlade nä men tydligen skulle han vittna och bla bla så jag drog mig upp ur sängen och gjorde mig redo för en bilfärd på morgonkvisten. nästan framme vid tingsrätten blir jag självklart stoppad av polisen...bara vanlig kontroll som tur va. körde hem och har precis ätit frukost. idag har jag en del saker på mitt lilla schema. ska ringa en mamma, ringa frisören, maila föräldrar, kolla upp abonnemang, prata med chefen på Mästerlivs, lämna nycklar, engelsklektion och träna mina tjejer.
har redan fått en sak avklarat. beställt ett abonnemang istället för kontantkort. såg ett erbjudande på CSN där det bara kostade 29 kr i månaden. lovely :)

måste bara säga att det känns bra att man hittar tillbaka till vissa människor. att man försöker pressa in en fika i bådas stressade och pressade scheman. det är värdefullt :)
sen finns det också de man glider ifrån och som man tappar förtroende för. jag vet inte riktigt var personerna står och vågar inte berätta känsliga grejer. tråkigt att det blir så men kanske bra det också för då ser man vilka som verkligen är ens nära vänner. man märker att en hel del försöker få en att tro att de är ens bästa vän och vill att man berättar allt för denne. men sen vet man att det går från mun till mun och det ställer jag inte upp på längre. jag orkar inte det. det har hänt allt för många gånger nu. jaja för varje dag som går lär man sig något nytt :)

nä nu ska jag ringa den där mamman och få det avklarat.

YAMATA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: