Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Regn och rusk!

Kategori: Allmänt

jaa usch vilket tråkigt väder vi har! regn, blåst och kyla. BLÄ! om det ska vara kallt ska det vara sol och snö också. då är det faktiskt mysigt :)
hade en lektion idag, matte. hann inte få mycket gjort men får väl försöka ta igen lite i veckan. kan inte hamna efter nu igen. men jag har bestämt mig för att om inte nästa prov går bra så hoppar jag av. men ska försöka kämpa på fram till dess.
alex och jag gick och tränade efter skolan. jag var extremt otaggad men tackar alex för att hon inte lät mig gå hem haha. därför är det bra att gå två till gymmet, man kommer inte undan :p körde igenom kroppen ordentligt :)

har klipptid halv 3 så får väl ta och bege mig. ska titta förbi jobb och lämna nycklar och skriva upp mig på schemat. ikväll blir det svenskläsning. nu kan jag inte komma undan. har ju nationella imorgon hela dagen. :( men jag ska nog unna mig att en solning efter provet :) hihi

nä nu får jag nog cykla iväg. lär ju ta sin lilla tid med denna jävla blåst :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: