Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Sjukis.

Kategori: Allmänt



min förkylning vill inte bli bättre..så nu har jag mer ont i halsen och är ännu mer snuvig. toppen! jaja det är ingen ansträngande dag idag som tur är. ingen engelska utan bara SACO-mässan. och man kan i princip bara gå in och vända om man känner för det. men jag får väl leka lite intresserad och titta runt. jag funderar på om jag ska åka iväg och köpa en ny mascara. källaren har ju öppet idag.. ja det får jag allt ta och tänka på :p jag hade verkligen behövt en fika också. min hals skriker efter en chai. får se om jag kan lura med mig någon.
kollade precis upp hur bussen går, kan ta den både från Centralen och Värnhem så kan jag vara uppe i stan tills jag ska sticka till träningen. bara drygt att sitta hemma efter mässan och uggla.

imorgon ska jag träffa min lilla kajsa. det va riktigt länge sen jag såg den lilla ärtan. vi ska äta sushi! :D mummmmmsigt!
nu ska jag fixa mig lite. tänkte ge naglarna en omgång också. de har blivit lite bortglömda :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: